designblok / soffa / beauty

Některý víkendy jsou lepší než jiný. O jednom z nich je dnešní článek. Jak vypadal?

V sobotu ráno jsme vyrazili na launch nového čísla Soffy do překrásného Canapé v rámci Designbloku. 


Nové číslo Soffy je na téma krásy. <3 Jaký jiný časopis dá vedle sebe Antonína Slavíčka, trans komunitu, Vídeň a strie? 
A cibulku narcisu jako dárek?


Jinak jsme na Designbloku mezi těmi davy lidí a spousty stánků značek a designérů našli jen pár povedených. Mě bavil černý pouťový přívěs od sklárny Rückl a all white pokojíček od studia Muck.

Nejlepší mi ale opět přišlo Lapidárium. Mezi sochami ze stálé expozice Národního muzea stály vázy i židle současných umělců a tvářily se, jako by tam byly odjakživa. Tyhle kombinace starýho a novýho mě baví.


Cestou z Designbloku jsme se stavili ve Veletržáku. /  Prošli jsme novej StartPoint v 5. patře. (tenhle obraz chci domů!)

Lepší společnost než hrbáče Josefa jsem si přát nemohla. / A lepší místo než Cafe Jedna (a hummus s pečenou mrkví a club maté!) taky ne.


Na StartPointu mě bavila fotka (by Vytautas Kumža). 
(svůj foťák jsem v ruce nedržela dlouho a cizí fotky se mi líbí spíš výjimečně)

A nakonec jsem vzala Josefa za Cate. Pokud jste na Manifestu ještě nebyli, jděte. / A jestli jste náhodou nestihli Františka Skálu ve Valdštejnský jízdárně, tak pár jeho věcí máme teď v Hale A ve Veletržáku.

Jak vypadá váš oblíbený víkend? 
Co se vám na Designbloku líbilo? 
Byli jste už na nových výstavách v NG?

3 komentáře:

  1. krásné fotky! hodně se mi líbí ta animace časopisu:) na Designblok bych se chtěla jednou podívat, tak snad se mi poštěstí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já tě prostě zbožňuju a na Manifestu jsem byla, super super!!!

    OdpovědětVymazat

♥♥♥