christmas*17

Předvánoční šílenství jsem se snažila až dodnes ignorovat, ale sakra, za chvíli už jsou fakt Vánoce a já vám ještě nesepsala tipy na "dobrý" dárky! Strašně bych vám chtěla poradit super věci, který letos plánuju darovat já, ale když můj blog čte i babička, tak by to nebyl ten nejlepší nápad.. Každopádně, nápady na dárky už jsem psala v minulých letech, tak mrkněte i tady a tady. Asi není překvapení, že jsem vybrala buď nehmotný dárky, nebo aspoň udržitelný.:)




upřednostňuju nehmotný dárky. Za nejlepší jsem vyhodnotila 3 – výlet, kino, galerie. 
– výlet můžete naplánovat pro svýho kluka, ségru, mamku i babičku do Budapešti, do Brna nebo klidně do Hradce. (pokud vyrazíte do HK, tak si objednejte bydlení tady se slevou při heslu "anna" ;) a mrkněte na tipy co tu dělat!) Stačí vyrobit krásný "poukázky" a úspěch je zaručen!
– kino má rád každej! Když si nejste jistý výběrem filmu, tak kupte kinokartu.
– galerie je moje láska, takže pokud máte v okolí někoho podobnýho, nebo třeba babičku z Prahy, kupte členství v klubu přátel NG. Členství stojí litr (nebo 1600 pro 2 osoby) a je v tom vstup do všech expozic a výstav zadarmiko + pozvánky na vernisáže i posh akcičky klubu. 
+ pokud jste z hradce a okolí a vaši blízcí mají rádi saunu, pak určitě darujte vstupy do nuuku.




– kytka do pokoje se hodí každé ženě! Krásky Pokojovky navíc nabízí i cute plakáty, nůžky nebo set na množení rostlinek.
– každej čte rád. Ať už Shakespeara nebo časák o motorkách. Darujte knížky (i když je to taky trochu klišé, ale když vyberete dobře, bude to dobrý) nebo předplatný časopisu. Kamarádce ELLE, mámě SOFFU, tátovi něco o rybách nebo o hodinkách, babičce třeba Květy :D nebo tak něco.

– slimbottle je jedna z nejpraktičtějších věcí ever! vejde se všude, je krásná, ekologická a hlavně se dá používat opakovaně, takže už nikdy nebudete muset kupovat balenou vodu. proč to stále někdo dělá? :(
– van de mi je krásná značka porcelánovýho nádobí a doplňků z hradce.
– weareferdinand dělají skvělý ponožky vyráběný v ČR s potisky od českých designerů. od Jakuba Jánošíka, Davida Černýho i Tomski&Polanski. <3
Tyhle maličkosti nikdy nikoho neurazí a určitě zaujmou víc než hrnek a ponožky z h&m (který se vám asi ale stejně nepodaří koupit, jelikož vás v obchodech ušlapou ostatní.)

Můj poslední tip je vydat se po Praze do obchodů jako je Nila, Koncept Story, SIGNATURE store & cafe, do Page Five nebo knihkupectví NG ve Veletržáku – nebo v krajním případě v paláci Kinských na Staromáku, kde ale budete ušlapáni stoprocentně:(.

Mějte krásný Vánoce, s dárky se nestresujte (pls!) a mějte se rádi.<3
A děkuju že pořád čtete můj blog.:)

5 komentářů:

  1. Knihy jsou klasika. Kdyby bylo po mém, tak dostávám a daruju jenom je + nějakej ten výlet :) Jeden voucher na výlet jsem zrovna nedávno vyráběla pro kamaráda k narozeninám a už se těšim, až po Novém roce vyrazíme. Zážitkové dárky jsou stejně nakonec nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jakožto od (možná) budoucí knihovnice se ode mě knížky k Vánocům očekávají. A tak je kupuju a s láskou rozdávám, všem. Jen tatínek mi loni řekl, ať už mu raději řádnou knihu nedávám. Že mě nechce urazit, ale čtení ho nebaví :D <3. Takže letos dostává gurmánský balíček.

    OdpovědětVymazat
  3. Za mě jednoznačně vedou DIY dárky (jak jinak :D), letos hlavně betonový svíčky, diáře; pak samozřejmě knihy, vstup do NG tu mám taky (♥) a taky mě dost chytlo DNA testování a ,,genealogický'' dárky všeobecně. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Výlet je za mě naprosto skvělej dárek. Určitě doporučuju. Kino mě taky napadlo, jenže třeba u nás v kině na malým městě žádný tyhle karty nedělaj, což je podle mě škoda. Haha to by ses divila. U nás doma čtu třeba jen já a mamka. Taťka i brácha to nesnáší. A můj přítel na knihy také není, ale letos jsem do tohohle dárku šla a nakonec udělal radost, pokud Míra nekecal.
    Jinak must have dárek, který snad nejradši dávám i dostávám jsou ponožky. To je tutovka.

    OdpovědětVymazat
  5. Knihy nikdy nezklamou, to souhlasím.

    OdpovědětVymazat

♥♥♥